Fogyás zsigeri zsírból. 10 szabály a lapos hasért, szabadulj meg a zsigeri zsíroktól!

fogyás zsigeri zsírból

fogyás zsigeri zsírból

Egyelőre edzés nélkül. Ákost kérésre nincs a képen egyik barátja inspirálta az életmódváltásra, aki szintén Nálam járt korábban. Mikor először találkoztunk, beszámolt egy-két egészségügyi kihívásáról, ráadásul főként ülő életmódot folytatott, aminek a következtében az elmúlt fél évben felszaladtak rá a kilók.

Az étkezésre nagy vonalakban figyelt, de szüksége volt a pontos iránymutatásra.

fogyás zsigeri zsírból

Az anamnézis során átbeszéltük étkezési,- életmódbeli szokásait és egészségügyi állapotát, majd feltérképeztem táplálkozási,- anyagcsere és hormontípusát, valamint egyéni érzékenységét. A pontos testösszetétel alapján kiderült, hogy főként hasra és zsigeri zsírra hízik, ami a belső szervek zsírosodását jelenti.

  • Mennyi fogyás egészséges
  • A testünkön található zsírok egyik legveszélyesebb fajtája a zsigeri zsír.
  • A has körüli zsírpárnák amellett, hogy sok nő életét megkeserítik, komoly egészségügyi problémák kialakulásához is hozzájárulhatnak, így jobb minél előbb megszabadulni tőlük.
  • Régóta keresed a leghatékonyabb tippeket, hogy búcsút inthess az úszógumidnak, az oldalhájnak és a gömbölyded pocaknak?

Ezekből a paraméterekből már pontosan össze tudtam állítani számára a fogyás zsigeri zsírból diétát. Ákos fehérje típus, a vegetatív idegrendszerének szimpatikus ága gyengébben funkcionál, amit a fehérjékkel és zsírokkal lehet erősíteni, tehát neki a fehérjében és zsírban dús táplálkozás több szempontból ideális.

fogyás zsigeri zsírból

Egyrészt pont a fogyást idézi elő a szervezetében a vegetatív idegrendszerének egyensúlyozása révén, másrészt hasnyálmirigy működésére és sejt anyagcseréjére is pozitívan hatnak. Ugyanis glikolízise lebontott szénhidrátok elégetéséből származó energianyerő folyamat genetikailag gyorsabban megy végbe, az az több oxálacetát és kevesebb Acetil-CoA keletkezik a sejtanyagcsere során.

fogyás zsigeri zsírból

Többlet Acetil-CoA a fehérjék és zsírok égetése során keletkezik, így ezzel a többlet fehérje és zsír bevitellel tudjuk optimalizálni az oxálaceteát és acetil-CoA arányát, hogy a legoptimálisabb legyen az égetés oxigén jelenlétében.

Fehérje típusoknak a hasnyálmirigye kevésbé tolerálja jól a szénhidrátokat, illetve a naponta többszöri inzulin választ, így az alapanyagokon túl, a pontos fehérje-zsír-szénhidrát arányok fogyás zsigeri zsírból fontos, hogy Ők csak 3x egyenek egy nap.

fogyás zsigeri zsírból

Ezzel levettük a terhelést a hasnyálmirigyről, optimalizáltuk a sejtanyagcserét és egyensúlyoztuk a vegetatív idegrendszert. Mivel mellékvese-agyalapi hormontípusba tartozik, a vöröshúsok, a koffein, az alkohol és a sós-fűszeres ételek kifejezetten hízlalják hasra és zsigeri zsírra, a tejtermékek és a finomított szénhidrátok pedig arányosan mindenhova.

Kiiktatva ezeket az alapanyagokat, ügyelve a napi ritmusra és az arányokra, gyorsan jött a változás.

Hasi zsír az orvos szemszögéből

Annyira jól érezte magát, hogy hosszú idő után még a sporthoz is kedvet kapott, így az edzéseket is hamarosan elkezdjük személyre szabottan oktatóink segítségével.

Olvassa el is