28 napos 1200 kalóriás étrend

Pin on Egészségesebb étel

fogyókúra nagyon kövéreknek ideális pulzusszám fogyáshoz

Anne Collins ír dietetikus több évtizede dolgozik a diéta- és fitnesziparban, számos szaklap tanácsadója volt. Tapasztalatait összegyűjtve megalkotta a 28 napos diétát, amely nemcsak abban segít, hogy viszonylag gyorsan szabadulhass meg az első kilóktól, de hosszú távon is követhető. Az első 14 nap során alacsonyabb - napi 30 grammos - szénhidráttartalmú étrended kell követned, míg a második 14 nap során már több - napi gramm - szénhidrátot is bevihetsz.

Egyszerűen, gyorsan, jót!

Ennek köszönhetően az első két hétben jelentősebb súlyvesztésre számíthatsz: ilyenkor akár heti két kiló is lemegy. A következő két hét során a magasabb szénhidráttartalom miatt a fogyás lelassul, de heti egy kiló mínuszra akkor is számíthatsz.

Mintaétrendek, 28 napos kalóriás étrend és ünnepek utáni 3 napos diéta… Fókuszban az ízek 5 napos diéta letölthető Leírás Vélemények Leírás Ezzel az étrenddel az Intenset történetének egyik legnagyobb fejlesztését szeretnénk átadni neked. Ha közeleg a nyaralás ideje, akkor még van egy pici időd, gyorsan bevethetsz egy tuti hatékony diétás étrendet nyaralás előtt. Próbáld ki ezt! Már számolod vissza a munkában töltött napokat, és hamarosan nyaralni indulsz?

Így a 28 nap során hat kilót is leadhatsz. Ha pedig nem elégszel meg ennyivel, a napi grammos szénhidráttartalmú étrendet a továbbiakban is követheted.

А вы останетесь.

A 28 napos diéta alapvetően alacsony glikémiás indexűmagas rosttartalmú ételekre épül. Fontos, hogy kiiktasd étrendedből a magas cukortartalmú táplálékokat, a fehér lisztet, a túlzottan feldolgozott ételeket, mindeközben pedig növeld a rostbevitelt, egyél több friss zöldséget, gyümölcsöt.

Oldalak (menü)

Mintaétrend a diéta 1. Tízórai: egy marék törökmogyoró - 5 g szénhidrát.

Ebéd: egy adag spenótos csirkemell barna rizzsel - 10 g szénhidrát Uzsonna: fél grépfrút - 6 g szénhidrát. Vacsora: 10 dkg mustáros heringkonzerv - 2 g szénhidrát. Utóvacsora: 10 dkg márványsajt - 2 g szénhidrát Felejtsd el a jojót!

l thyroxin henning fogyás gluténmentes étrend előnyei

Kattints az alábbi videóra, ha szeretnéd tudni, hogy milyen okok állnak a jojó-effektus - vagyis az állandó fogyás-hízás - mögött. Tízórai: egy pohár tejeskávé cukor nélkül - 5 g szénhidrát. Ebéd: egy adag kapros-tejfölös pulykazúza - 7 g szénhidrát. Uzsonna: 10 dkg edami sajt, egy paradicsom - 5 16/8 diéta vélemény szénhidrát.

A sikeres fogyókúra egyik kulcsa a kalóriadeficit, azaz kevesebb kalóriát kell bevinned, mint amennyit a szervezeted a létfenntartáshoz és a mozgáshoz napi szinten felhasznál. Ez korántsem jelenti azt, hogy koplalnod kéne, mi több: ahogy a túlzottan sok kalória akadályozhatja a fogyás sikerességét, a túl kevés sem vezet eredményre, így ne csodálkozz, ha a leadott pluszkilók egy idő után újra visszakúsznak. Egy felnőtt, normál aktivitású nő napi kalóriaégetése kcal körül mozog. Ha fogyni szeretnél, ajánlott ehhez képest zal csökkenteni a bevitelt, ami heti egyenletes, nagyjából fél kiló zsírvesztést eredményez majd.

Vacsora: csirkemellcsíkok bébirépával és zöldborsóval - 5 g szénhidrát. Utóvacsora: egy pohár natúr joghurt - 5 g szénhidrát 28 napos 1200 kalóriás étrend a diéta 2. Vacsora: 3 túróval töltött paradicsom - 9 g szénhidrát.

fogyókúra mintaétrend diéta bevásárlólista

Utóvacsora: egy adag spárgakrémleves - 4 g szénhidrát.

Olvassa el is