Zsír fogyókúra

zsír fogyókúra

zsír fogyókúra

Szerencsére egyre inkább eloszlik a tévhit, miszerint a hízásért kizárólag a zsírok tehetőek felelőssé, így a fogyás is a különböző zsiradékok teljes mellőzésével érhető el. Valójában a zsír fogyókúra nagyon fontos szerepe van az egészséges testsúly megtartásában, illetve a fogyásban is, nem mindegy azonban, milyen zsírokat illesztesz az étrendedbe. Tízezrek fogytak le a zsírban gazdag diétával A telítetlen zsírok karcsúsító szerepét egyre szélesebb körökben ismerik, így már több népszerű diéta is épült ezekre a tápanyagokra - a zsírban gazdag étrenddel tízezrek dobták le hatásos étvágycsökkentő túlsúlyt világszerte.

zsír fogyókúra

Míg a jellemzően állati eredetű telített zsírok kedvezőtlen hatással vannak a vérkeringésre, és zsír fogyókúra szerepet játszanak az elhízásban is, a többnyire növényi eredetű telítetlen zsírok szükségesek zsír fogyókúra sejtek felépítéséhez, a hormonok termeléséhez, az ízületek olajozott működéséhez. A zsírok nélkülözhetetlenek a vitaminok zsír fogyókúra is: ha a telítetlen zsírokat is kiiktatnád az étrendedből, az hiánybetegségek kialakulásához vezetne, ami többek között az anyagcsere lelassulásával és hízással is járhat.

zsír fogyókúra

Nélkülözhetetlenek a fogyáshoz Mindezek zsír fogyókúra a zsírok alapvetően két okból nélkülözhetetlenek a fogyáshoz: egyrészt, mert képesek megkötni a szervezetben felhalmozódó savakat, így helyreállítják a sav-bázis egyensúlyt, másrészt, mert a zsírokból származó energia sokkal hatékonyabb a szénhidrátok elégetéséből származó energiánál.

A zsír elégetéséből ugyanis hatszor annyi energiához juthatsz, mint azonos mennyiségű szénhidrát hasznosításából - zsírból kisebb mennyiség is elegendő, ugyanakkor az elégetése közben jóval kevesebb sav termelődik. A legmeglepőbb zsírégetők, amikről talán nem is hallottál A tartós és egészséges fogyáshoz tehát a rendszeres testmozgás mellé érdemes telítetlen és többszörösen telítetlen zsírokban gazdag étrendet választanod - így koplalás nélkül szabadulhatsz meg a túlsúlytól.

zsír fogyókúra

A legjobb telítetlenzsír-források az olajos magvak, mint amilyen például a dió, a mandula, a tökmag vagy a napraforgómag, a tengeri halak, az extra szűz olívaolaj, a búza, a búzacsíra és az alga.

Olvassa el is