Elrontottam a diétát

Elmondjuk a 9 leggyakoribb hibát, amit majdnem minden diétázó elkövet. Rendszeresen sportolsz, és odafigyelsz az étkezésedre, de a mérleg csak nem akar kevesebbet mutatni? A fogyókúrázók gyakran követnek el olyan hibákat, melyek megakadályozzák a megfelelő ütemű fogyást. Felsorolunk 9 okot, amely tönkreteheti a diétádat.

Például szombaton kihagyod az ebédet, de este étterembe mentek, ahol már annyira éhes vagy, hogy a salátát leves követi, a levest főétel és még két pohár chardonnay is lecsúszik. Ezt […] Ha valaki fogyókúrázik, előbb-utóbb eljön az a pont, ami után lazábbra fogja a gyeplőt.

elrontottam a diétát

Aztán a mérleget meg betolod az ágy alá, hogy véletlenül se kerüljön szem elé. Úgy érzed, legyőzettél, így hát továbbra is lazázol, és mielőtt észbe kapnál, a kínkeservvel leadott öt kiló már vissza is kúszott. Ilyenkor újra össze kell szedned a magadban rejlő lelkierőt, hogy a makacsul ragaszkodó felesleget megint ledolgozd.

Elrontottam a Diétát – Lehetséges a javítás?

Ez pedig szinte biztos belépőt jelent a jojódiéta ördögi körébe, amiből nehéz kitörni, de nem lehetetlen. Az első lépés a siker felé: tanuld meg a kudarcokat a helyükön kezelni! Fogadd meg tippjeinket és kerekedj felül gyorsan a diéta bakikon!

elrontottam a diétát

És emiatt rakódnak majd rád a kilók. Gyors megoldás: Ízlelj meg alaposan minden falatot: A trükk abban rejlik, hogy minden egyes harapásra összpontosítani kell, élvezd az ízek harmóniáját még ha az egy gyorséttermi szendvics is — így ez valódi élvezet lesz, amire viszont nem szabad és nem is kell mindennap sort keríteni.

Legközelebb: Rendelj alacsony kalóriájút: Ha tényleg nincs más opció a gyorséttermen kívül, válassz elrontottam a diétát ételeket, amelyek nem okoznak akkora kárt. A vacsora legyen csupán egy sajtburger és sült krumplit soha ne kérj, inkább salátát rendelj helyette. Sok alacsony zsírtartalmú ételt eszem És még mindig nem olvadtak le a kilók, igaz?

Keress receptre vagy hozzávalóra

Ennek is megvan az oka: mivel ezeket az ételeket egészségesnek hisszük, hajlamosak vagyunk belőlük többet falatozni. És több étek — még ha zsírszegény is — több kalóriát jelent.

Gyors megoldás: Olvasd el figyelmesen a címkét: A csomagolás elülső része általában bizakodásra ad okot, de a zord tények mindig a tápanyagokról szóló információk között vannak. Mert lehet valami alacsony zsírtartalmú, attól még nem biztos, hogy egészséges.

elrontottam a diétát

Legközelebb: Egyél zöldségeket: A zöldségek alacsony kalóriájúak és jól eltelítenek. Ha ebéd előtt megeszel egy nagy adag salátát salátalevél, répa, zeller, paradicsom és uborka nyakon öntve zsírszegény dresszinggel és light sajttalkésőbb kevesebbet fogsz fogyasztani. Egész héten nem mozogtam A futócipőt berúgtad az ágy alá, a taposógépre rá se bírsz nézni és a fitnesz dvd-id is érintetlenül állnak a polcon.

elrontottam a diétát

Nehéz újra motiváltnak lenni jó néhány nap kihagyás után, de ezek a kihagyott napok könnyen hetekbe fordulhatnak, szóval fontos, hogy gyorsan újra nekiveselkedj. Gyors megoldás: Menj ki a szabadba és sétálj 10 percen át: Ennyi biztos, hogy még egy zsúfolt elrontottam a diétát is belefér!

Farkas Kitti Nemrég posztoltam arról a Facebookon, hogy esküvőben jártam, ahol bizony nem bírtam ellenállni a falusi lakodalmi menünek. Most 5 pontban szedtem a legfontosabb kérdéseket és a válaszokat. Mit tegyél egy diétabaki után?

Legközelebb: Gyűjtsd magad köré a barátokat: Elrontottam a diétát olyan barátokat, akik mindennap hajlandóak veled futni, így a mozgás is élvezetesebb lesz, és nem hagysz ki egy alkalmat sem! Találj egy igazán szórakoztató mozgásformát: Ha már unod a taposógépet az edzőteremben, próbálj ki egy új aerobic órát.

Így oldd meg, ha hibáztál a diétádban

Kihagytam a reggelit Siettél, vagy úgy gondoltad, megspórolsz néhány kalóriát? Bármelyik is legyen, 11 óra körül olyan farkaséhes leszel, hogy nem tudod majd eldönteni, két kakaós csigát vegyél-e a pékségben, vagy két marék cukorkát zsebelj be a kollégád asztaláról.

elrontottam a diétát

Gyors megoldás: Egyél valamit, de állj ellen a káros ételeknek: Tovább érzed magad eltelítve, ha gyümölcsöt, zsírszegény joghurtot vagy néhány szelet sajtot veszel magadhoz. Egy energiaszelet is megteszi a hatását, de figyelj az összetevőkre: legalább 3 g rost, 8 g protein legyen benne, és kalóriánál kevesebbel terhelje a szervezetet.

Így oldd meg, ha hibáztál a diétádban | Well&fit

Legközelebb: Ne bonyolítsd túl a reggelit: Hogy soha többé ne hagyd ki ezt az étkezést, tarts otthon könnyen elkészíthető finomságokat. Például zabpelyhet, müzlit és persze gyümölcsöket. De óvakodj a kifejezetten reggelre szánt kekszektől, péksüteményektől, ezek tele vannak cukorral.

A nap folyamán négy óránként egyél: Nem teszel kárt a diétában, ha délelőtt és délután is elmajszolsz egy kis nassot, sőt így még a főétkezések előtt jelentkező éhséget is csillapítod. Kapcsolódó cikkek.

elrontottam a diétát

Olvassa el is