Diéta után zabálás

Szigorú fogyózás után féktelen habzsolás

Farkas Kitti Az ünnepi étkezés végén előfordul, hogy úgy érezzük, akkor most konkrétan semmit nem diéta után zabálás enni. Egy-egy kilengés után, mint most a karácsony, szilveszter, de lehet szülinap, nyaralás, bármi, adja magát, hogy másnap drákói szigorral álljunk a táplálkozásunkhoz.

A fogyókúra előtti átvezető napokról

Ez nem jó ötlet! Ezt mutatom most be! Egy kis élettan A bélrendszerben áramló vér az ún. Amikor túlesszük magunkat, nemcsak a beleinket terheljük meg, a májunkat is. Az enterohepatikus kifejezés jelentése: a belekből, pontosabban a zsigerekből enterális a máj hepatikus felé.

Élet a diéta után Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Itt azonban nem feltétlenül áll meg a folyamat, több lehetőség is adott: kihozhatsz egy jobb formát később a jelenlegiből, elkezdhetsz tömegelni, vagy éppen megpróbálhatod az elért fizikumot megtartani.

A máj egyik fő feladata az anyagcseretermékek lebontása, méregtelenítése. Ha nagyon megterheljük a beleinket, azzal ugyanúgy leterheljük a májunkat is.

  • Zabálás után koplalás? Rossz ötlet! - Alakorvoslás Blog
  • 8 napos fogyókúra
  • Hogyan fogyjak 50 felett

Viszont az anyagcseretermékek lebontásán és átalakításán kívül a májnak számos egyéb feladata van. Részt vesz a vércukor szabályozásában, fontos fehérjék és hormonok diéta után zabálás és lebontását végzi, zsírok- szénhidrátok- vitaminok- és vas raktározását látja el, valamint az epe képzése és kiválasztása révén jelentős feladata van a bélcsatornában zajló emésztőfolyamatokban is. Viszont egy túlevés után sajnos azzal lesz leginkább elfoglalva, hogy a túlzott mértékben képződött anyagcseretermékeket lebontsa.

diéta után zabálás

Hagyjuk hogy ezt véghez vigye, ne várjuk tőle még a vércukorszintünk stabilizálását is, vagyis azt hogy a szénhidrát raktárból mobilizálja a glikogént. Mentesítsük ezalól és gondoskodjunk mi néhány átvezető napon egy kiegyensúlyozott táplálkozással a stabil vércukorszintünkről.

diéta után zabálás

Nagyon nem ajánlom, hogy rögtön az ünnepek után, például újév első napján belekezdjünk a fogyókúrába. Szélsőségből nem szabad a másik szélsőségre váltani.

diéta után zabálás

Ha sokat ettünk-ittunk, másnap a májunk le van terhelve azzal, hogy feldolgozza azt a sok luxuskalóriát, méregtelenítse az alkoholt, amivel megterheltük a szervezetünket. Ilyenkor ne várjuk, hogy még a szénhidrát raktárakból is energiát kelljen felszabadítania, ne kezdjünk rögtön szigorú diétába. Mert ha így teszünk, májunk nem tudja jól végezni a dolgát, mi pedig rosszul fogjuk érezni magunkat.

Akkor mit tegyünk?

  1. Folyadék Miután magadhoz képest sokat ettél valószínűleg nagyon tele van a gyomrod és akár annyira tele vagy, hogy terhes mamának nézel ki vagy borzasztóan hányingered van, így megértem, ha nem az ivás az, amire a leginkább vágysz, pedig a folyadék sokat segít, hogy az étel gördülékenyebben haladjon a beleidben.
  2. Március
  3. Zsírcsökkentő diéta

Tartsunk egy-két átvezető napot, amikor könnyebb ételeket eszünk, de még nem fogyókúrázunk. Így biztosítjuk a stabil vércukorszintet, így a májunk hamarabb elvégzi a luxuskalóriák feldolgozását. Mozogjunk egy nagyot, lehetőleg éhgyomorra, alacsony intenzitással.

Igyunk sok vizet, minimum 3 literrel.

Elakadtál?

Tartsuk az ajánlott táplálkozási keretet és moderáltan, de együnk. Reggel és este fehérjében dús, szénhidrátban szegény fogást, ebédre pedig mehet egy kis szénhidrát is, a fehérje pedig legyen bőséges.

Miért nem működik a fogyókúra?

Figyeljünk arra, hogy meglegyen a 7 óra alvás. A néhány nap átvezetés után pedig csináljunk egy minimum két hetes anyagcsere helyreállító fogyókúrát, majd folytassuk egy kiegyensúlyozott, szakmai alapon kidolgozott programmal egészen a célunkig. Farkas Kitti dolgozott ki.

Mind ismerjük diéta után zabálás az érzést, amikor a karácsonyi zabálás után lehengerlő erőt érzünk magunkban életmódunk megváltoztatására és a plusz kilók lefaragására — ebben pedig a legkülönbözőbb fogyókúra tippek általában igyekeznek is segíteni bennünket. Ez a lendület azonban pár hét leforgása alatt sajnos jelentősen lecsökken, és ez különösen jellemző felett, elvégre ebben a korban már jóval nehezebb lehet lefaragni a makacs zsírpárnákat. Persze ez nem azt jelenti, hogy 40 felett lehetetlen a fogyás — épp ellenkezőleg! Arról például, hogy hogyan lehet gyorsan fogyni 40 felett, itt írtunk bővebben. Amennyiben azonban szeretnéd, hogy valóban a múltban maradjon a rád telepedett felesleg, akkor most olyan fogyókúra tippek lesznek birtokodban, amelyekkel hosszú távon érhetsz el változást.

Vásárold meg az online Alakorvoslás programot, egyszeri Ft-ért.

Olvassa el is